wtorek, 21 czerwca 2011

wiesz, co jest najgorsze? to, że nie potrafię walczyć o to, co kocham. nigdy nie umiałam. nigdy.

o kurczaczek ;p już mam 14 lat .!
wczoraj skończyłam ;p . żartów nie ma ;D . trzeba wreszcie spoważnieć ;o .
czuję sie taka stara  ; // .
zakończenie roku szk . już jutro . a ja od miesiąca czuje wakacje ;P
w tym roku zapowiadają się zajebiste wakacje ;] . 
m.in ognicho, które jest planowane na piątek ; p
tylko jest jeden problem . nie wiemy gdzie go zrobić ;c. 
ognicho 100% fajni ludzie . ; p
{ nie klasowe, bo wtedy nie byłoby 100% } ;D
w sumie to już nie ma o czym pisać ;p
narxx ;** 

sobota, 18 czerwca 2011

nie zepsuj swojego ' dobrze ' , przez ' mogło być lepiej '

niedługo wakacje . w sumie to cieszę się , ale z drugiej strony bd mi brakować tych wszystkich ;( .
średnia ? szału nie ma ; < . na pasek się nie załapałam , ale powyżej 4.0 jest ; ] . 
zachowanie . WZOROWE ;O . haha
aa i 3 miejsce w konkursie ortograficznyym ;o . jołł ;p
ale sie cieszyłam z tego jak głuupia ;D
.
najbardziej przerażający fakt w wakacjach to rwanie malin ; // .
boshh znów się spale na tym słońcu jak kurczak na ruszcie . ; p
ale bd festyny czylii imprezowaniee z mOimi i się wybawimyy ;D ;**


wczorajj na zakupach ;d 
dwie spódniczki sb kupiłam, zapewne w nich nie bd chodzić ; dd
no ale tak mi się spodobały, że nie mogłam ich nie kupić ; ]] .


doobra lecee ; ))
bayy ;**

piątek, 10 czerwca 2011

nigdy nie polemizuj z idiotą , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem .

haaha nie wiem od czego w sumie zacząć ;p
może od tego że dzisiaj był spoxx dzień ;] .
pogoda zajebista normalniee ; / az sie rzygać chce ; [
ale dobra przezyje .  
jutro idę na wesele . 
juz wiem w co sie ubiore tylko mam problem jak zrobić sobie włosy ...
chyba klasyczne loki ;D
podobno wyglądam w nich "ślicznie " ;D yhyym . jasne ;D
w poniedziałek daty z historii i poprawka z niemca { na 5 a nie na 2 } ;D
jeszcze tydzień chodzenia do sql . ; ((((
ja chce JUZ wakacje. !
w tym roku paska nie bd ;<
trochę mi zabrakło ;{ .
ale dobrze, że mam tylko trzy troje .
zreszta co się bd przejmowac .? niektórzy mają gorzej ;d
dobraa lece się kapać ;DD 
paaaaa ;***

wtorek, 7 czerwca 2011

Fluidem i pudrem nie zakryjesz swojej głupoty . ; d

dzisiaj wbijam tylko na chwile ;)
zaraz spadam leekcje odrobicc ;c
brechta dzisiaj w szkole była ;D
"słiit focia, słiit focia ;D" 
Oluuś normalnie koffam Cię ;DD* ;p
na religii Moniśku piękne "wciągnij mnie ;D"
ii oczywiście jakby to było gdybym się nie pochwaliła 5 z anglika za sprawdzian ;d
no i 3 z fizyki za kartkowke...
ale dobra pomińmy ten szczegół ;D
lecee paa ;**

sobota, 4 czerwca 2011

z każdym dniem wyczuwam coraz bardziej olbrzymią , straszliwą , cudowną energię , która pcha mnie naprzód .

dzisiaj sie może rozpisze, ale zoobacze ile mi wyjdzie tego mojegoo pisania ;D
jutro festyyn ;d
dance bd ;p
boshh aż się boje ;D
ostatnio zaczełam słuchać włoskich piosenek ;p .
przez ten wyjazd odbija mi normalnie na punkcie Włoch ;D.
ale to nie moja wina ;)
biore sie ostro za poprawianie ocen c; 
nie chce mi się uczyć, cienko mi to idzie, no ale spox ;D
Einsteina ze mnie nie bd .
; D
ale cieszy mnie fakt, że nie mam żadnej 2 !
SZPANN normalniee ;d 




dobra spadowywuuje ;P


tylko pozdr. dla tych:
Oluuś <3 zawsze z Tb moge pogadać o wszystkim<3 
Daruuś <3 pomagasz mi w czymś ;* wiesz w czym. <3 poza tym też mnie zawsze wysłuchasz { czasem sie drzesz, ale to szczegół } ;D
Moniśś <3 nie kłóćmy sięwięcej razy o to ;( <3 ;* 
Jusiaa <3 z Tb sie zawsze pobrechtac moge ;*
Sysiaa <3 bo z Tb też można pogadać i wg ;*