wtorek, 21 czerwca 2011

wiesz, co jest najgorsze? to, że nie potrafię walczyć o to, co kocham. nigdy nie umiałam. nigdy.

o kurczaczek ;p już mam 14 lat .!
wczoraj skończyłam ;p . żartów nie ma ;D . trzeba wreszcie spoważnieć ;o .
czuję sie taka stara  ; // .
zakończenie roku szk . już jutro . a ja od miesiąca czuje wakacje ;P
w tym roku zapowiadają się zajebiste wakacje ;] . 
m.in ognicho, które jest planowane na piątek ; p
tylko jest jeden problem . nie wiemy gdzie go zrobić ;c. 
ognicho 100% fajni ludzie . ; p
{ nie klasowe, bo wtedy nie byłoby 100% } ;D
w sumie to już nie ma o czym pisać ;p
narxx ;** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz