poniedziałek, 18 lipca 2011

Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej .

Hejka ;) . Ale jestem niewyspana... Yhh... No tak, bo nie ma to jak po festynie iść w maliny. Ale muszę przyznać, że impreza była bardzo udana. Wytańczyłam się, że aż do tej pory mnie nogi bolą . :P
Ale to nic, dam rade. Oby więcej takich imprez! Ale jeszcze nie jeden festyn będzie także jest git . ;)
Sezon malin letnich zakończony. ;) Niedługo jesienne ;c o nie .! Nie chcę .!  ja to mam kurcze zawsze pecha . ;c
Dobra ja już kończę ;] .
papa ;*


piję kawę . czasami po prostu żyję . poza tym staram się ogarnąć to coraz bardziej pojebane człowieczeństwo . zdarza się , że jaram się zwykłą gwiazdką przy dwukropku. a gdy mówię ' zróbcie hałas ' to wszyscy kurwa krzyczą .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz