piątek, 23 września 2011

I są momenty gdy uśmiechasz się do świata , bo wiesz , że możesz wszystko

Weekend .! taaaaak .! dzisiaj dzień w szkole był fajniutkii :* . brechta na plastyce ;D . noo i oczywiście piąteczka z anglikaa ; ] . Daria i JuSia pojechały na rajd . a ja, Oluś i SiSi zostałyśmy : * . śmiałyśmy się oczywiście no i gadałyśmy itp ; P . Jutro sobotaa , RAMPA może . A niedziela - jedziemy do dziewczyn do Szastarki ;] . Daruuuś wpadnie dziś do mnie, bo plecak zostawiła żebym jej wzieła do domu jak na rajd jechała (;. Ale znając nas, to jeszcze pogaduszki sobie urządzimy ;pp . no bo musisz mi powiedzieć jak tam było. ale się dzisiaj wkurwiłam .! nie będe zdradzać dlaczego, ale wkurwiłam się na maxxa . dobra lece zjeść obiaad i może kimnę troszke? ;> 

Pozderkii :
OlCiaa : ** < 3 
Daruśś : ** < 3
SySiia : ** < 3
JuSiiaa : ** < 3

: ** Niby nic, a jednak coś < 3 

Zbyt często bywasz w moich myślach, za rzadko w mym życiu ..

środa, 14 września 2011

jestem kolorem którego nie zobaczysz , jestem dotykiem którego nie poczujesz.

heyo ;D
dziś mam zajebsty humor . niech ktoś mi go zepsuje a nie ręcze za sb .!
w szkole śmiechowo jak zwykle :d
w wyborach do samorządu szkolnego uzyskałam aż 15 GŁOSÓW .!
dlaczedo AŻ ? bo spodziewałam się o wieele bardziej marnego wyniku ;p .
zaskoczyliście mnie ;P
noo i w sobotę ma być rajd, nie wiem czy pojade ;C
ale bądzmy w dobrej myśli .
nie mogę też zapomniec o brechtackiej religii ;] . Olq wiemy o co cho ;p .
maliny dziś rwałam, ale na szczęscie krótko . z 1,5 godzinki tylko .
no i za lekcje się biore i za lekturę ;C
omawiamy w nast. tygodniu a ja jej nawet nie zaczęłam czytać . MASAKRAAA .!
dobra tak więc kończe, gdyż ponieważ lekcje się same niestety nie odrobią ;<

Cytat na dziś:
Przechodzę obok łóżka - chce mi się spać, przechodzę obok lodówki - chce mi się jeść, przechodzę obok książek - i nic kurwa !

niedziela, 11 września 2011

Wiesz prosiaczku, czasami nawet przyjaźń znika szybciej niż miodek puchatka.

jak widać rzadko tu bywam . ale dzisiaj pasuje coś napisać c'nie?
wróciłam z kościoła i nudzę sie .
kurde od czego ja mam zacząć tego posta .?
może wystartuję od tego, że słucham nuty "Stalowa rura" ; DD .
wspomnienia co do tej piosenki związane z wczorajszą imprezą na rampie .
trochę żaluję, że pojechałam z pewnych powodów o których tu nie będe pisać publicznie, ale pomijając to było zajebiście z Darią i Dominiką ;*
i dzisiaj JAKOŚ wstałam do kościoła . 
było ciężko, ale dałam rade ;DDD .
jeszcze lekcje odrobię i już lajt potem . wyskoczy się gdzieś może ?
ahh za tydzień festyn w MODLIBORZYCACH . ouu yeah musze byc ;d
i za tydzień też muszę byc na rampie . muszę pewnej os. dojebać w jakiś sposób tylko jeszcze nie wiem w jaki ;d
zamstę się obmyśli powoli .;]
dobra zmywam się powoli do lekcji ;C

SATLOWA RURA < 3  

Cytaciik na dziś:
Aż mnie korci, żeby mu wygarnąć, jak bardzo go nienawidzę, jakim on jest plejasem, idiotą, cymbałem!

sobota, 3 września 2011

w tych czasach większość związków opiera się wyłącznie na smsach.

dziś dzień był jak zwykle nudny i monotonny...
nie lubię sobót. wtedy jest najwięcej wszędzie roboty ;(
od rana do 17 rwałam maliny, pół godziny odpoczynku i sprzątanie . nie ma już gorszego dnia .
tak wgle to ja nawet nie czułam, że były wakacje . jak zwykle to samo dzień w dzień .
teraz do szkoły chodzę i też nie czuję zmian .
czuję sie dzisiaj okropnie .
nie będe ujawniać dlaczego, bo za dużo pisania .
wgl nic mi się nie chce...
wykąpie się i idę od razu spać .
jutro niedziela . kolejny nuuuuuudny dzień .i poniedziałek - szkoła .
kuurde nie mam ochoty na nic . wszystko mnie jednym słowem wkurwia .
próbuję coś napisać, ale gowno z tego wychodzi .
wiem że bezsensowny ten post, ale staram się nie zanudzić, chociaż wiem, że i tak to robię a więc narkaa ;(((

Cytat na dziś:
Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam - ufa, choć już tyle razy się zawiódł...

czwartek, 1 września 2011

Niewykorzystane szanse bolą najbardziej...

Dziś 1 września...Ważna data...
i tu wcale nie chodzi o rozpoczęcie roku szkolnego czy coś.
;C
Rok temu zrobiłam coś, czego w sumie nie wiem czy żałować, czy myśleć że dobrze zrobiłam.
Z jednej strony żałuję, a z drugiej cieszę się .
Ale dobra, czasu nie cofnie .

jak wspominam swój pierwszy dzień w II klasie Gimnazjum?
normalnie w sumie . nic nadzwyczajnego się nie działo .xDD
miała być długa notka, ale jakoś nie odczuwam weny żeby cokolwiek jeszcze pisać ;D
Zaraz idę książki pakować, kąpać się i chyba niedługo spaaaać ;O
jutro tradycyjnie o 6.30 pobudka ;C
skończyło się spanie do 10 (w dzień nie rwania malin) ;(
teraz jedynie w sobotę bd sobie mogła pozwolić na tak długą nockę ;D
ale dobra to tylko 10 miesięcy xd
KAROLUŚ DASZ RADĘ ;*
dobra konczym ;D
paaaa ;***

Cytat na dziś:
Chcę pamiętać każde to niespełnione marzenie, które odeszło jak bańka mydlana. Nad którym wypłakałam cały ocean łez. Dlaczego? Żeby nie zapomnieć jak wiele już czasu straciłam zapatrzona w przeszłość.

wtorek, 30 sierpnia 2011

Fałszywa uprzejmość, jest gorsza niż szczerze okazana niechęć .

Dzień dobry ;)
Zacznę od tego, że dziś przeczytałam komentarz na temat mojego poprzedniego posta, że mało piszę i wstawiam dużo buziek .
po 1: nie mam weny do pisania,zresztą nikomu by się nie chciało czytać niewiadomo ile, dlatego w moim tekście zawieram to, co najważniejsze, piszę tylko to co się dziś działo, ten blog ma być o mnie więc o mnie piszę ;p.
po 2: lubię wstawiać buźki "co drugie słowo", ponieważ uważam, że wtedy tekst fajniej wygląda ;] . niestety nie każdemu może się to podobać, ale to wkońcu mój blog i mogę tu pisać co chcę i ile chcę ;)
więc bez obrazy, ale niczyich rad nie potrzebuję :) sama wiem najlepiej jak mam prowadzić swojego bloga ;PP.

No a teraz napiszę już oddzielnie ;D
tak więc, dziś dzień zleciał mi nudawo . nic w sumie nie robiłam, wstałam o 10 ;D
cieszę się wakacjami póki mogę, bo od 1 dnia już niestety kończy mi się wolne :C
jeny ja chcę jeszcze wakacje < 3 .
wczoraj się dowiedziałam, że nasza klasa się nieco pomniejszy ... szkoda w sumie . ;{
na dziś jak narazie żadnych planów ;>
nie chce mi się z domu ruszać nigdzie xD
To chyba by było na tyle ;P
zresztą mama mnie woła więc bajj ;**
PS: 1 września przygotujcie się na dłuuuugą notkę :D

Cytat na dziś:
gdy jest radosna ma rozpuszczone włosy, gdy jej smutno wiąże je w kucyk, a gdy o czymś myśli bawi się włosami .

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

ogarnia mnie wkurwienie od początków rzęs po końcówki włosów

Dziień doberek ;d
dziś też szybko piszę bo senna jestem :C
caaały dzień rwałam maliny . ;((
czyli ciekawego nic nie było ;d
jutro wreszcie wolne ;d
a w czwartek już szkoła ;C
chcę jeszcze wakaacje , dlaczego te 2 miesiące tak szybko zleciały?
jeszcze chociaż ze 2 tyg <333
tak tak nie chce do szkoly ;(
dobra kończe papa ;*

Cytat na dziś:
' Czasami chciałabym być suką,wiesz,taką jebaną egoistką i mieć na to wszystko naprawdę wyjebane..'

sobota, 27 sierpnia 2011

Kiedy pada słowo "bez skojarzeń" każdy ma grzeszne myśli ;D.

piszę posta na szybkości gdyż muszę zaraz ogarniać domm ;D
SiS dziś wraca ;* wreszcie <3 .
szczerze mówiąc nudno było bez niejjj ;d
wczoraj ... nie zapomne do końca życia .
przyjaźń się rozpadła . i chyba już bezpowrotnie .
z czyjej winy ? każdy zgania obwinia drugiego .. ;c
i jeszcze pewna sytuacja <lol> ;DD
Dariaaa wiemy o co kaman ;D
dziś żadnych planów nie mam . rwałam maliny i chyba pójde spać wcześniej .
Juutro może festyn ?? ;D
daria coś mi obiecała ;d
mam nadzieję że dotrzymasz słowa ;pp .
noo i bierz się tam za tego co gadałaś :DDD .
dooobra kończę ;*
paa ;*

Cytat na dziś:
Lubię ten stan, kiedy śmieję się do komórki i wszystko jest świetnie ;*

piątek, 26 sierpnia 2011

wiem że jesteś jedyna w swoim rodzaju bo drugiego takiego kretyna byłoby mi trudno znaleźć. ;*

hejjq ;***
niedawno wróciłam z LKR, zjadłam obiaad i siadłam na kompa ;>
byłam na zakupach szkolnych, kupiłam książkii
i 2 pary butów ii jeszcze spodenki ; DD .
zaraaz idę do kościółka i ptm jeszcze się zobaczy jak rozplanuuje dzionek ;ddd .
na wieczor już plany mam xdd .
zrealizuje je na 100% raczej ;p
aa i kolczyka sb zrobiłam w chrząstce ;> .
myślałam, że bd boleć , ale bóluu nawet teraz nie czujęę ^^
dobra idę się ogarnąć i ide do kościoła ;*
bajjku bajjku ;***

Cytat na dziś:
Słuchaj brat tak stworzony jest ten świat, że nie jest w stanie się powtórzyć żadna z dat. Taki los na nas spadł, że czas to kat, więc zapomnij żebyś miał dwa razy dwadzieścia lat

środa, 24 sierpnia 2011

tatuś zawsze mówił: jeśli chłopcy cię nie lubią, są gejami. ♥

hejuu ;***
co ma pisać .? kurde nie wiem .
mam opisać dzisiejszy dzień ?
rwanie malin, ból brzucha , drzemka a teraz komp i pisanie esów .
dziś miało być "spotkanie" .
jak widać niezbyt wypaliło . ja nie stchórzyłaam .
chciałam usłyszeć wszystko, czego nie mogłam usłyszeć przez telefon .
ale dobra . nie to nie ;] żyje się dalej xdd .
jutro znów malinyy , znów się opale ;C
niby fajnie , ale plecy bolą w ch*j .
a w piątekk chyba Kraśniik .!!
i już niedługo szkoła;P
już chcę iść trochee ;dd
męczą mnie te wakacje ;{
aby przeraża mnie myśl, że nauka , zero imprez itp ;c.
okii kończę ;*
pap < 333

Cytat na dziś:
Choć nie przyjaźnimy się ze sobą prawie tydzień to ja wciąż mam nasze zdjęcia. Nie mam siły ich usunąć. Tęsknie. Za wszystkimi przepłakanymi nocami w jej towarzystwie. Za wszystkimi dzikimi jazdami. Za tym, że byłyśmy ze sobą tak cholernie zżyte. Za tym, że nigdy nie pozwoliła aby stała mi się jakakolwiek krzywda. Za tymi chwilami kiedy płakałyśmy ze śmiechu do bólu brzucha. Za to, że potrafiłaś podejsc i wyjebać każdemu kto choćby tylko krzywo na mnie spojrzał, nie mówiąc już o jakimkolwiek negatywnemu określeniu w kierunku mojej osoby. Za tym, ze jeżeli nam obydwóm podobał się jakiś chłopak, ty zostawiałaś go dla mnie, jak tylko zauważyłaś błysk w moich oczach, jaki pojawiał się gdy tylko go ujrzałam, lecz zawsze powtarzałaś 'jak ją skrzywdzisz to Cię zajebie'. za tym, ze potrafiłysmy w lato przesiadywać całą noc na podwórku, słuchać dołujacych piosenek aż do świtu. Ale teraz już nas nie ma. Nie ma naszej przyjaźni. Nienawidzimy się.spójrzmy prawdzie w oczy. boli.cholernie...

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

dziwisz się, że Ci kurwa nie ufam? na Boga! ogarnij, przecież fałsz masz na mordzie wypisany!

ale mam dziś dużo do opisania ;D
zacznę od festynu który był wręcz zajebiaszczyy ;d
tak tak wybawiłam się oczywiście ;] .
Andziaa u mnie nocowała . ołł ;D ;*
nie ma to jak pójść w zwiewnej sukience na karuzelę c'nie dziewczyny.?
;D
taak jestem hardcorem ;p
kiedy powtarzamy impreze? ;d dziś rwałam malinyy ;p
kurcze pójśc po festynie w maliny to jest dopiero masakra ;d
ale dałam radę :D
aktualnie siedzę, oglądam TV i piszę z Karolcią ;*
Skarbiee Ty zawsze służysz radą <3
dobra ja już lece :*
dziękuję za uwagę ;D

Cytat na dziś:
` . Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał komplikować jej życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko ♥ .

sobota, 20 sierpnia 2011

Znowu z alkoholem jedność, zapić ból to ostateczność.

hejj ;)
dzisiaj od razu mowie, ze malo pisze
sprzatac musze ;C .
wczoraj poszlam spac o 0:50 ;d
ogladalam "egzorcyzmy Emily Rose" .
swietnyy horror ;d
aktualnie siedze sama w domu ^^
dorwalam sie do laptopa i posprawdzalam wszystko{nk, fbl itp} . C;
dzis wieczorem na ogniskoo a jutro festyn czeeka ;DD .
jeszcze niemal 2 tyg wakacji ...
z jednej strony sie ciesze,ze juz zobacze tych wszystkich a z drugiej glupio troche bo nauka itp .
dobra lece byee ;**

Cytat na dziś:
Pierwszą oznaką, że tracisz w sobie dziecko, jest to, że wyrzucasz butelkę po Kubusiu, nie odrywając etykiety. Zanika dziecięca ciekawość

piątek, 19 sierpnia 2011

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli.

Dzień doobry ;) .
dzisiaj byl spk dzien. nikt mi jeszcze nie zdazyl podniesc cisnienia . ale zapewne niebawem sie to zmnieni ;D
"nic co piekne nie trwa wiecznie " ;dd
obstawiam, ze dzis dowiem sie cos szokujacego . tak czuje ;p
jak padne na zawal, to bd wiadomo, ze moje przypuszczenia sie sprawdzily xdd .
dzisiaj wstalam o 8 i poszlam w malinkii ^^
niby taka zjebana czynnosc, ale jakos nie stawialam oporu idac tam ;d
moze ja jakas chora jestem czy cus ;d
ale okii . ;d
dostalam zaproszenie na ognichoo jutro ;]
w zaistnialej sytuacji wybiore sie chyba na nie xd
w niedziele festyn w Szastarcee ^,^
ide chyba napewnoo ;dd .
przez 2 dni w moim telefonie nie milknie piosenka "Danza Kuduro" .
uuwielbiam ja < 33 .
"La Mano Arriba
Cintura Sola
Da Media Vuelta
Danza Kuduro" ;dd
dobra koncze , bo czuje ze zanudzam ;D
papa ;**

Cytat na dziś :
Zawsze, kiedy próbuję być lepsza, znajdzie się jakaś najlepsza. Kiedy próbuję być mądra, znajdzie się mądrzejsza. Próbuję być ładna, znajdzie się ładniejsza i tak ciągle. Więc może zostanę beznadziejna. Pocieszeniem jest przecież, że jest gdzieś w świecie jakaś beznadziejniejsza...

czwartek, 18 sierpnia 2011

prawda jest jak Ibisz - z reguły wkurwia i jest przykra.

hejoo ;d .
umieram z nudow .!
kto zna jakiś sposob na zabicie nudy niech pisze tu i teraz ;d
jutro w maliny chyba .
ale spk wole juz rwac niz tak nudac caly dzien . ;p
tak wiem dziwna jestem, ale przez ten brak zajecia juz mii odbija ;D
aby do niedzieli ;p .
bd suuper xdd .
rozchorowalam sie troszke ;] .
kaszel mam i gardlo mnie boli ;D
to po tym festynie na batorzuu ;dd
dobra lece byee <3

niedziela, 14 sierpnia 2011

Wolałabym umrzeć niż powiedzieć jej kilka miłych słów!!!

plany na dziś?
hmm...festyn oczywiście x dd .
teraz narazie siedzę w domu, ale już nie długo ;*
ptm idę po Oluśke i idymy xdd .
kom mi się zepsuł ;C .
ech ... esy sie nie chcą wysyłać ;( .
mam pakiet i jest jeszcze ważny, a pisze komunikat "Twoja wiadomość nie może zostać dostarczona" .
spróbuję jeszcze doładować konto .
Może się naprawi ;)
ooby, bo już nie wytrzymuję bez pisania ;pp .
jeszcze aby 2 tygodnie wakacji ...
o niee.! nie chcę jeszcze do szkoły ...
ale z drugiej strony w domu takie nudy, że masakra.
w szkole to się chociaż trochę powygłupiać moge . ;D
dobra , już nie przynudzam ;P
bye bye ;****

środa, 10 sierpnia 2011

jestem dziewczynką, która pije dużo tymbarków..

tradycyjnie przed chwilą wróciłam od dziołszeek ;pp .
już plany na niedziele są ;DD .
heh pozostaje tylko POGODA...
oby dopisała ^^
to bd naaasz dzień ;PPP .
dzisiejszy sen mnie rozwalił ;D .
jeszcze nigdy mi się nie sniły takie głupooty o,O .
ale to tylko sen także bez obaw ;p
ostatnio postanowiłam nie przeklinać ...
wątpie, że wytrwam w tym postanowieniu choćby 1 dzień,
no ale spróbuję ;d .
dobra lecę ;**
byee < 333 .

niedziela, 7 sierpnia 2011

tak , popełniłam błąd , ale nie podchodzę do życia kurwa z instrukcją .

dzisiaj niedzielaa .
nudy na maxx ; // .
cały dzień w domu . ;c
ech . w dzień próbowałam trochę spać aale nie udało mi się .
wczoraj ? wieczór wspominam niezbyt miło , a dzionek spoxx byl . ;>
robiłysmy zdjęcia ;D . o matko brechtackie wyszły ;d
muszę sb przegrac z Olii aparatu i wrzucić na fbl albo facebooka x DDD .
dzis też robiłam trochę fot . ;]
wrzuciłam na nk i fbl xd . te co mi się najnormalniejsze wydawały ;o
dobra nie zanudzam xd . jakiegoś filma sb zaraz zapuszczęę i git ;P
narxx ;**

sobota, 6 sierpnia 2011

chuj wie - chuj osoba wszechwiedząca x dd .

aktualnie siedze i nie robię NIC . ;p
musze troche pokój ogarnąć ; cc .
ale rozpieprz mam . o masakra ;o
ptm może gdzieś z Oluśś się pojdzie .??
robiłam sb zdjęcia, ale stwierdziłam ze wszystkie są brzydkie ;d .
słucham muzyy na maxaa ;pp haa .
dobra narazie spadam bo mama mnie woła
może jeszcze ptm coś napisze ;ddddd .
ciaaaao ;***

piątek, 5 sierpnia 2011

Dobrze jest mieć przy sobie ludzi, z którymi zawsze możesz się pośmiać, którzy zawsze poprawią Ci humor < 3

ouu niedawno wróciłam i sb tak siadłam na kompa x DD .
brechtacki dzionek z dziewczynami xD jołł ;p
bosh ale mam dzisiaj wene do gadania głupich tekstów ;p
tak pie*dole jakbym sie potłukła ;d
aale to nic , ja przeważnie tak mam ^^
już się pewnie niektórzy zdążyli do tego przyzwyczaic c'nie ??
yhyym xD
na początku było śmiechowo . koles nie mógł zapalić samochodu koło stadionu .
a my mądre śmiałyśmy się z niego, że mu paliwa zabrakło i że bd sikał do baku ;D .
a kto jest taki mądry i te teksty wymyśla? oczywiście Moniśka ;p
w groszku też przypał byył ;d
"ej chyba sb kupie tego batona. zaraz sprawdze ile kosztuje . o matko takie gówno 1.50" xD to text Eweliny ;*
aha i przepraszam bardzo, bo ja jeszcze miałam kase nie tj niektórzyy pomyśleli ;dd .
ptm już było z deczka gorzej ; // .
OlCi się rower zepsuł ;c
ale jakoś przytaskała go na Wojciechów ;) .
Dałaś radę skarbiee < 33 .
Aa no i Daria na pielgrzymce jest x DD .
już podobno kogoś poznałaaa ;D ouu xd .
Cb to lepiej nie puszczac nigdzie bez opieki dorosłych .! ;D
jutro nie bd musiała NIC robic ;d (święto jest) ;DD
yeaaah .!
eyy sie rozpisałam ;P dobra spadam myju myju ;**
byee wariaCi < 33

czwartek, 4 sierpnia 2011

Dobrze widzi się tylko sercem . Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu .

Siemqq (;
u mnie wszystko okii x DD .
aktualnie oglądam "Dlaczego ja?" na polsacie ;p
ciekawy odcinek jest ^^
zaraz może gdzieś pójdę??
albo zostanę w domku .?
zobaczy się jeszcze . zależy co dziewczyny wykminią ;dd .
dzisiaj znów malowałam płot x dd .
jak zwykle się wypaćkałam ;p
znów musiałam szorować ręce ;o
yhh rozpuszczalnikiem . piekło troszke ; // .
doblaa już nie przynudzam tylko oglądam dalej ^^
paaaa potworkii < 333 .

środa, 3 sierpnia 2011

'aha' to takie chamskie, bezuczuciowe słowo . wkurwia w chuj .!

jołł ziomki ;D .
dzisiaj mało piszę, bo muszę zaraz spadać płot malować x DD .
więc od 3 dni mam taki zajebisty humor, że sama sb nie ogarniam aż ;p .
jak ktoś mi to zepsuje, to obiecuje, że nie ręcze za sb ;D .
wczoraj wieczór z dziewczynkami <3
Oluś, Moniś, Ewelcia, Justyś kocham Was ;****
dzisiaj pewnie też ;p
aktualnie siedzę i zażeram "Kinder Bueno" ^^
mniaaam ;*
dobra lece <3
pozdrr dla tych mOich <3 kocham ;*

piątek, 29 lipca 2011

Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką .

tak jak w opisie . 
ale przeważnie jest tak, że raz coś zrobisz źle i potem każdy Ci to wypomina na każdym kroku .
nikt nie spojrzy się na sb. 
wkurzają mnie niektórzy ludzie delikatnie mówiąc, ale pomińmy ten szczegół. 
najchętniej bym tą osobe wytargała za włosy .
ale cóż . idiotów się nie rusza .;d
poszłabym jeszcze siedzieć przez TO COŚ . ;P
dobra mykam spać ;) 
bye byee ;*

czwartek, 21 lipca 2011

Człowieku , możesz czuć się jak ofiara cały czas , lub podnieść swój tyłek i zrobić to , co chcesz zrobić

Ta . No i co ja mam pisać. Hmm... nie wiem . pogoda do bani, ale cóż . Popiep*zone to wszystko. i tyle . ja to zawsze musze coś spie*dolic ... zauważyłam, że jestem beznadziejna pod każdym względem . ide zaraz spać , bo już nie wytrzymam chyba . ;((( 
muszę zawsze każdemu ulegać, inaczej po raz kolejny wszystko spieprze . 


i koniec . 
posłuchaj: 


http://www.youtube.com/watch?v=u4VFai7edr8&ob=av2n

NARA .!

poniedziałek, 18 lipca 2011

Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej .

Hejka ;) . Ale jestem niewyspana... Yhh... No tak, bo nie ma to jak po festynie iść w maliny. Ale muszę przyznać, że impreza była bardzo udana. Wytańczyłam się, że aż do tej pory mnie nogi bolą . :P
Ale to nic, dam rade. Oby więcej takich imprez! Ale jeszcze nie jeden festyn będzie także jest git . ;)
Sezon malin letnich zakończony. ;) Niedługo jesienne ;c o nie .! Nie chcę .!  ja to mam kurcze zawsze pecha . ;c
Dobra ja już kończę ;] .
papa ;*


piję kawę . czasami po prostu żyję . poza tym staram się ogarnąć to coraz bardziej pojebane człowieczeństwo . zdarza się , że jaram się zwykłą gwiazdką przy dwukropku. a gdy mówię ' zróbcie hałas ' to wszyscy kurwa krzyczą .









niedziela, 17 lipca 2011

to nie tak , że się poddałam . po prostu daję spokój , bo to nie ma żadnego sensu , a niedługo nie będzie miało znaczenia .

Festynowo dzisiaj będzie ;> . Dopiero wróciłam z kościoła i tak sb siadłam z nudów na kompa. Pogoda ładna, więc świetnie.! Niedługo Olcia i Daruś wpadną, to się nie bd już nudzić ;D. Potem to już tylko imprezować ;d. staram się ostatnio częściej wchodzić na bloga, ponieważ trochę go zaniedbuję... ;/
wczoraj miałam coś napisać, ale byłam znów tylko na chwilkę na kompie i potem na rolkach ;). noga się zagoiła więc jazdaaa.!
Tutaj parę linków dam ;)
http://www.reaalmeexd.fbl.pl - photoblog ;)
http://wypytaj.pl/kaluskaa - zadawać pytania ;> . odpowiadam na każde ;] .
dobra spadam coś zjeść, bo trochę zgłodniałam .
bye, bye ;**

czwartek, 14 lipca 2011

Jebnijj smajl, wszystko pie*dol .!

wiem, wiem rzadko piszę. ale brak czasu na siedzenie na kompie .
Wakacje + ładna pogoda = maliny ;c
dziś jestem tylko na moment .
ostatnio dużo się dzieje, ale nie chce mi się tutaj wszystkiego wypisywać .
rajdowo było wczoraj i przedwczoraj ;P .
plecy mnie od słońca bolą ;c
opalona ale co z tego jak nie moge wcale spać. rozsadza mnie już z tego bólu ;<
nóżka się zagoiła więc może nawet na festyn pójde w sukience? ;p
ajj coś mi się wydaje że poszalejemy ;D .
impreza bd do białego rana . 
jutro chyba znów niestety w maliny ;c
echh mam dość . kiedy to się wreszcie skończy ? .
dobra lece bo jeszcze musze jedną rzecz zrobić ;> ;*
bye, bye ;**

piątek, 8 lipca 2011

Mówisz: 'Jasne, nie ma sprawy, to drobiazg.'. Myślisz: 'Wypierdalaj.'

Hejka :). Dawno mnie nie było, więc może się troche rozpiszę. Dzisiaj dzień wolny od malin. za to jutro znów ;(. ehh... Oluś dzisiaj urodzinki obchodzi . ;) tak wiem składałam Ci życzenia tysiąc razy, ale złoże tysiąc pierwszy: STO LAT ;* . dziś nie robiłam w sumie nic xdd. cały dzień oglądałam tv i poszłam z Oll na spacer i dałam jej boski prezent ;D . hmm... niedziela może byc fajna ;p . plany poniekąd są. trzeba bd tylko je zrealizować ;dd .
17 festyn na Polichnie . Trzeba bd wbić ;d . bd super ;d 
aktualnie siedzę i słucham trzech nut, w których się wprost zakochałam *-* 
Mezo - kryzys .
GrubSon - naprawimy to .
Rihanna - california king bed .
mmm <3 świetnee są ;P
noga się goi na szczęście ;) . jest tylko wieeeelki strup ale najważniejsze, że już nie boli tj wcześniej ; d .
i gitt ;D .
dobraa idę, bo nie mam zbytnio o czym pisaćć ;D
papa ;*

wtorek, 21 czerwca 2011

wiesz, co jest najgorsze? to, że nie potrafię walczyć o to, co kocham. nigdy nie umiałam. nigdy.

o kurczaczek ;p już mam 14 lat .!
wczoraj skończyłam ;p . żartów nie ma ;D . trzeba wreszcie spoważnieć ;o .
czuję sie taka stara  ; // .
zakończenie roku szk . już jutro . a ja od miesiąca czuje wakacje ;P
w tym roku zapowiadają się zajebiste wakacje ;] . 
m.in ognicho, które jest planowane na piątek ; p
tylko jest jeden problem . nie wiemy gdzie go zrobić ;c. 
ognicho 100% fajni ludzie . ; p
{ nie klasowe, bo wtedy nie byłoby 100% } ;D
w sumie to już nie ma o czym pisać ;p
narxx ;** 

sobota, 18 czerwca 2011

nie zepsuj swojego ' dobrze ' , przez ' mogło być lepiej '

niedługo wakacje . w sumie to cieszę się , ale z drugiej strony bd mi brakować tych wszystkich ;( .
średnia ? szału nie ma ; < . na pasek się nie załapałam , ale powyżej 4.0 jest ; ] . 
zachowanie . WZOROWE ;O . haha
aa i 3 miejsce w konkursie ortograficznyym ;o . jołł ;p
ale sie cieszyłam z tego jak głuupia ;D
.
najbardziej przerażający fakt w wakacjach to rwanie malin ; // .
boshh znów się spale na tym słońcu jak kurczak na ruszcie . ; p
ale bd festyny czylii imprezowaniee z mOimi i się wybawimyy ;D ;**


wczorajj na zakupach ;d 
dwie spódniczki sb kupiłam, zapewne w nich nie bd chodzić ; dd
no ale tak mi się spodobały, że nie mogłam ich nie kupić ; ]] .


doobra lecee ; ))
bayy ;**

piątek, 10 czerwca 2011

nigdy nie polemizuj z idiotą , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu , a potem pokona doświadczeniem .

haaha nie wiem od czego w sumie zacząć ;p
może od tego że dzisiaj był spoxx dzień ;] .
pogoda zajebista normalniee ; / az sie rzygać chce ; [
ale dobra przezyje .  
jutro idę na wesele . 
juz wiem w co sie ubiore tylko mam problem jak zrobić sobie włosy ...
chyba klasyczne loki ;D
podobno wyglądam w nich "ślicznie " ;D yhyym . jasne ;D
w poniedziałek daty z historii i poprawka z niemca { na 5 a nie na 2 } ;D
jeszcze tydzień chodzenia do sql . ; ((((
ja chce JUZ wakacje. !
w tym roku paska nie bd ;<
trochę mi zabrakło ;{ .
ale dobrze, że mam tylko trzy troje .
zreszta co się bd przejmowac .? niektórzy mają gorzej ;d
dobraa lece się kapać ;DD 
paaaaa ;***

wtorek, 7 czerwca 2011

Fluidem i pudrem nie zakryjesz swojej głupoty . ; d

dzisiaj wbijam tylko na chwile ;)
zaraz spadam leekcje odrobicc ;c
brechta dzisiaj w szkole była ;D
"słiit focia, słiit focia ;D" 
Oluuś normalnie koffam Cię ;DD* ;p
na religii Moniśku piękne "wciągnij mnie ;D"
ii oczywiście jakby to było gdybym się nie pochwaliła 5 z anglika za sprawdzian ;d
no i 3 z fizyki za kartkowke...
ale dobra pomińmy ten szczegół ;D
lecee paa ;**

sobota, 4 czerwca 2011

z każdym dniem wyczuwam coraz bardziej olbrzymią , straszliwą , cudowną energię , która pcha mnie naprzód .

dzisiaj sie może rozpisze, ale zoobacze ile mi wyjdzie tego mojegoo pisania ;D
jutro festyyn ;d
dance bd ;p
boshh aż się boje ;D
ostatnio zaczełam słuchać włoskich piosenek ;p .
przez ten wyjazd odbija mi normalnie na punkcie Włoch ;D.
ale to nie moja wina ;)
biore sie ostro za poprawianie ocen c; 
nie chce mi się uczyć, cienko mi to idzie, no ale spox ;D
Einsteina ze mnie nie bd .
; D
ale cieszy mnie fakt, że nie mam żadnej 2 !
SZPANN normalniee ;d 




dobra spadowywuuje ;P


tylko pozdr. dla tych:
Oluuś <3 zawsze z Tb moge pogadać o wszystkim<3 
Daruuś <3 pomagasz mi w czymś ;* wiesz w czym. <3 poza tym też mnie zawsze wysłuchasz { czasem sie drzesz, ale to szczegół } ;D
Moniśś <3 nie kłóćmy sięwięcej razy o to ;( <3 ;* 
Jusiaa <3 z Tb sie zawsze pobrechtac moge ;*
Sysiaa <3 bo z Tb też można pogadać i wg ;*

wtorek, 31 maja 2011

Boże, ześlij mi chłopaka, dla którego "na zawsze" nie znaczy na dwa miesiące.

Zacznę może od tego, że dzisiaj był bardzo lajtowy dzien ;P
tak dziekuje Daria i Olusss wiecie za co ;D
kocham Was i nienawidze jednocześnie ;*
dostałam 4 z chemii ! yeaaah !
wiem kujon ze mnie, ale raz w zyciu można się postarać ;D .
jutro dzien dzieckaa i za 20 dni urodzinyy !
ciekawe ile prezentów dostane ? <myśli> ;d
jak ja kocham dzien 20 czerwcaa .! ;dd
dobra nie chce mi sie dzisiaj już nic pisać ;d 
{ brak weny twórczej } ;d
lece pa;**

poniedziałek, 30 maja 2011

Wczoraj jest historią, jutro tajemnicą, dzisiejszy dzień darem .

Od razu mówię, że dzisiaj mało pisze .! ;)
Wczoraj bierzmowaanie ;d.
Od wczoraj jestem Karolina Magdalena ;DD.
dzisiaj w szkole luuz . prawie usnełam na geografii . {nic dziwnego, że nie znałam odp. na to pytanie) o,O
jutro spr. z matmyy . omG . pasowałoby coś powtórzyć . 
nie chce mi sie troche, no ale cóóż .
kiedyś trzeba się zacząć uczyc tym bardziej, że koniec rooku się zbliza .
Daria dziękuję za tą kartkę, którą zrobiłaś specjalnie dla mnie <3 . 
lovv Uuu ;DD ;**
dobra . nic już nie pisze ;p.
miało być krótko i jest ;d.
lece lekcje odrabiać i sie uczyc .
tak właśnie to dziwne, ale IDE SIE UCZYĆ ;D
byee ;*

czwartek, 26 maja 2011

- usmażyć ci jajka ? - cycki se usmaż ! :D

dawno nie pisałam ;]. 
cóż brak czasu . dlatego dzisiaj może się rozpiszę .
wku*wiają mnie niektórzy ludzie delikatnie mówiąc,
(wiem, że mnie obmawiacie na lewo i prawo, ale skoro już to robicie to trochę mniej to okazujcie, bo oświecę Was, że nie jestem ślepa i widzę gdy ktoś na mnie napierdziela)
ale nic już na to nie poradze. 
w szkole { zal dupe ściska normalniee } 
nie chce mi sie już tam chodzić ;c .
byle do czerwca, poźniej już lajt bd .


ostatnio zauważyłam, że z każdym sie kłóce.  
no sorry, ale nic już nie poradzę na mój sprzeczny charakter .
Dziękuję tym, co jeszcze ze mną wytrzymują <3
ale dobra nie bd sie już użalać . ;d


OPTYMIZM OD TERAZ ;D 
jołl ;p 
idee napisze może coś jutroo ;D
narxx ;*

środa, 11 maja 2011

Jutro Włochy .!

Dzisiaj piszę mało, bo nie mam czasu ;D
Jutro Włochyyyy!
Nie moge sie już doczekać ;]. dzisiaj cały dzionek dyżurowałam ;d
wynudziłam się na maaaxxa .!
Dopiero skończyłam pakować wszystko do Włoch.

trochę dużo mi tego wyszło jak na 9 dni, no ale to szczegół ;D
Doobra lecę się kąpać ;]
narxx ;**

wtorek, 10 maja 2011

;]

Dzisiaj postanowiłam sobie założyć bloga ;D . Takk wiem, dobra jestem xD .
Może zacznę od tego, że nie mogę się doczekać Włoch! Jeszcze tylko 2 dni .!
Dzień zrypany . nic mi się nie chciało i wg . ;(
aby przeżyć jutro ;]. Jutro to już bd giit, bo DYŻURUJĘ! ;}
także rlz ;p
Dobra lece . Trzeba zacząć pakowanie się ;P
aa i oczywiście pozdrowionka jeszcze napiszę ;d.
Oluuś <3 
Moniś <3
Dariaa <3
i dla reszty ekipy ;D
kochać Waaas ;*
bye ;)*